f W7 styleEYES żel do stylizacji brwi i rzęs - Bluszczowo ... BLOG
sobota, 21 czerwca 2014


Czeeeść :)

Dzisiaj będzie o ujarzmiaczu niesfornych brwi z którym się polubiłam od pierwszego nałożenia :D kupiłam go już jakiś czas temu i pisałam o tym tutaj KLIK.


"W7 Style Eyes Brow & Lash Shaping Gel to bezbarwny żel do
stylizacji brwi i rzęs. Nadaje kształt i układa włoski, a także pielęgnuje. Można stosować zamiast maskary, nadaje rzęsom zdrowy, naturalny wygląd."


Biała szczoteczka umieszczona jest w przezroczystym opakowaniu. Pamiętam jak dawno temu kupowało się bezbarwny tusz do rzęs i zwykle po jakimś czasie zawartość robiła się żółta i wyglądało to bardzo nieestetycznie. Taki tusz lądował szybko w koszu. Bałam się że i tym razem będzie tak samo, ale na szczęście jak do tej pory nic takiego się nie dzieje.


Do czego mi służy ten żel? Do rzęs nie go nie używam, bo jeśli robię makijaż, to albo nakładam na rzęsy tusz albo przeznaczoną do tego odżywkę. Po nałożeniu na brwi cienia nakładam żel i jest to zwykle po dwa pociągnięcia po każdej brwi w celu utrwalenia wyglądu włosków. Szczoteczka od razu rozczesuje i ładnie układa włoski.


W7 szybko zasycha, brwi nie wyglądają na mokre, są lekko sztywne w dotyku. Utrwalenie utrzymuje się cały dzień, nawet jeśli niechcący dotknę swoich brwi w ciągu dnia.


Dla kogo? Dla osób, które maja niesforne brwi, kiedy włoski nie chcą leżeć równo. Dla osób którym przeszkadzają pojedyncze odstające włoski.

Duża wydajność, jeśli nadal nie zżółknie przez co nie wyląduje w koszu :D posłuży mi długi czas. Cena żelu to 8,90 zł

Pozdrawiam wszystkie posiadaczki niesfornych brwi :D


0 komentarze:

Prześlij komentarz