f Liebster blog award - Bluszczowo ... BLOG
środa, 24 grudnia 2014


Kolejne nominacje do Liebster Blog Award! W ten gorący przedświąteczny okres zdążyłam jeszcze naskrobać swoje odpowiedzi. Ta zabawa trochę kojarzy mi się z czasami szkolnymi, kiedy to w specjalnym zeszycie odpowiadało się na czyjeś pytania :D To już moje kolejne nominacje, a dokładnie druga od Joasi KLIK i trzecia od Świat Orliki KLIK. Postanowiłam połączyć je w jeden post.



Niżej krótkie przypomnienie na czym polega zabawa, a moją pierwszą nominację można zobaczyć tutaj KLIK.










"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana  blogom o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował."





Pytania i moje odpowiedzi:


1. Sukienka czy spodnie?
Spodnie. Spodnie. Spodnie.

2. Kawa czy herbata?
Zdecydowanie kawa. Jestem okropnym kawoszem i muszę zacząć ograniczać ten dziwny nałóg, bo kawę piję litrami.

3. Delikatnie czy pikantnie?
Delikatnie.

4. Rodzina czy kariera?
Cóż, ciężko powiedzieć. Chyba większość kobiet próbuje połączyć i pogodzić te dwie ważne w życiu rzeczy, myślę że i ja do takich kobiet należę. 

5. Góry czy morze?
Morze. Nie lubię chodzić po górach i nie wiem co inni ludzie w tym widzą. Jak dla mnie nuda.

6. Mieszkanie w bloku w mieście czy w domu na wsi?
W bloku w centrum dużego miasta. Wychodzę wprost na tętniącą życiem ulicę pełną ludzi i sklepów. Niestety chwilowo mi to nie jest dane ;)

7. Biała czy czarna kredka na linię wodną?
Kiedyś namiętnie obrysowywałam oczy czarną kredką. Na szczęście już wiem, że tak się nie robi i dzisiaj nie używam jej praktycznie wcale. Jeśli robię pełny makijaż to wtedy dopasowuję kolor.

8. Najlepsza według Ciebie firma kosmetyczna jeżeli chodzi o palety ceni?
Sleek, ale te najstarsze podstawowe paletki np Oh So Special.

9. Najlepsza firma jeżeli chodzi o szminki, to według Ciebie?
Może nie tyle firma co konkretnie Manhatta Soft Mat. Miłość od pierwszego użycia.

10. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Mam wiele fajnych wspomnień z dzieciństwa, ciężko wybrać jedno :))


11. Największe marzenie jakie udało Ci się spełnić?
Skończyłam studia, założyłam bloga i w końcu kupiłam porządny aparat. Reszta marzeń aktualnie w trakcie realizacji.




1. Gdybyś miała napisać książkę, o czym by ona była?
Najpewniej związana z wizażem.

2. Pamiętasz jakąś lekturę ze szkoły, której szczególnie nie lubiłaś?
Pamiętam jak męczyłam Krzyżaków. Straszna nuda.

3. Twój ulubiony film to...
Step up jedynka!

4. Jaki byłby Twój wymarzony prezent?
Opłacona nauka w szkole Biarbeauty w Katowicach lub Francuska Szkoła Makijażu w Krakowie.

5. Jaką tradycję świąteczną najbardziej lubisz?
Uwielbiam całą otoczkę Bożego Narodzenia. Odświętny strój i wspólna kolacja wigilijna to wyjątkowy czas.

6. Jeśli miałabyś wybrać kogoś, kto szczególnie inspirował Cię do działania, byłby to...
Inspirują mnie osoby, które potrafią spełniać swoje marzenia oraz te które coś w życiu robią zamiast siedzieć i zrzędzić. Lubię ludzi z pasją i zainteresowaniami.

7. Czy masz jakąś sentencję, złotą myśl, którą często powtarzasz? Jeśli tak, to jaką?
"Jeśli jest pod górkę, to znaczy że idziesz w dobrym kierunku."

8. Zima ze śniegiem czy bez i dlaczego taka?
Uwielbiam białe święta. Niestety teraz nie ma śniegu i zupełnie nie czuję świątecznego klimatu.

9. Przypominasz sobie jakieś swoje szaleństwo?
 Studia poza domem. Chyba więcej nie trzeba powtarzać :D

10. Masz w domu zwierzę? Jeśli tak, to jakiego gatunku?
Mam chomiczka. 

11. Jaki szkolny przedmiot uznawałaś za zupełnie bezużyteczny?
Kiedyś nienawidziłam WFu, byłam wiecznie zwolniona.



Z racji tego, że już brałam udział w zabawie nie nominuję nikogo, ale miło było mi odpowiedzieć na powyższe pytania :)


Wesołych Świąt!



0 komentarze:

Prześlij komentarz