f Majowa Wishlista - Bluszczowo ... BLOG
piątek, 9 maja 2014

Nareszcie zrobiłam moją majową WISHLISTĘ :)








1. Punkt pierwszy i najważniejszy - wymiana mojego starego netbooka, ten punkt absolutnie nie może dłużej czekać!

2. Rimmel wake up, podkład z drobinkami, który zamierzam w końcu wypróbować. Idealny czas.

3. Tuba na pędzle przydaje się w podróży, bez obawy że coś się odkształci lub pogniecie.

4. Rękawica GLOV zmywająca makijaż tylko przy użyciu wody - ilość wacików przy wieczornym zmywaniu twarzy zaczyna mnie przerażać ...

5. Nowe pędzelki! Ciągle kilku mi brakuje, teraz mam ochotę na te z różowe z bdellium tools!



Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować listę w całości do końca maja :)



Kto jeszcze ma jakieś zakupowe zachcianki ?

3 komentarze:

  1. Kufa :P tak patrzę na tą Twoją Wish Listę, to sama chcę sobie taką zrobić :)!
    A laptop z Windows 8 czy bez :P?

    OdpowiedzUsuń
  2. Komputerek już kupiony, na razie jest z windows 8 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3,4 i 5 to też moje marzenia :D

    OdpowiedzUsuń